Spring Text - http://www.springtext.com

Wednesday, May 12, 2010

Hari Ibu






Hari Ibu tahun ni aku dikejutkan dengan sesuatu yang dah tak berapa surprise sebenarnya, tapi masih boleh dikira surprise gak la.

Yg tak surprisenya,aku nak cari barang lain, terserempak plak dgn kad ucapan bersampul ungu yg aku memang yakin sgt2 kad itu dibeli utk aku...huhuhu. Sorry ye abg...tak sengaja ar.

Yg dikira surprisenya plak,

1) Jenuh aku cari hubby & anak2 selesai solat maghrib di rumah abah kat Sg Ramal yg ada 7 bilik tu. Bilik Zaidan je aku tak boleh nak masuk cari diorang, kat bilik air aku cari pun tak jumpa2 gak, rupa2nya kat bilik yg satu tu diorang bersekongkol menulis ucapan dlm kad tu. Kad tu ditulis oleh Aiman,dibeli & isi hati kad tu pastinya lah oleh abah Aiman. Sebenarnya,ni kaedah yg sama mcm aku buat masa Hari Bapa tahun lepaih. "tak aci ar,abah tiru kaedah ummi" huhuhu.

2) Ada kek bagai... sempena besday Wafirah yg ke-1 tahun,ada gak la nama2 para ibu yg diraikan sekali pada hari tersebut...kalau bab2 kek nih,kompomlah keje Harry. InsyaAllah,bln Jun nnti kita potong kek yg 2kg pnya ye... :-D

Apa2pun, jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka2 yg menghargai para2 ibu nih... TQ very2 much!!! :-) muah6x

No comments: